...

The Millionaire Messenger

Recenzia knihy The Millionaire Messenger

Brendon Burchard je zakladateľom akadémie pre expertov. Jeho publikácia je povinné čítanie pre všetkých z nás, ktorí sa pokúšame prepracovať do sveta expertov, ostať tam a neustále napredovať. Je zarážajúce, že v súčasnej krehkej ekonomike, kde tak veľa ľudí hľadá ďalší krok a zúfalo hľadá rady a stratégie úspechu, nikto nenapísal podobnú knihu ako je táto. Pôvodne chcel autor zdielať jeho posolstvo, ale teraz je známy ako „odborník na pomáhanie ľuďom stať sa odborníkmi“. Tvrdí, že žijete preto, aby ste urobili rozdiel na tomto svete a najlepší spôsob ako to urobiť je použiť vaše vedomosti a skúsenosti, aby ste pomohli druhým uspieť. Tí, o ktorých sa staráte a zaujímate, vám uveria a ak budete mať niečo na predaj, tak to od vás kúpia.

Autor tvrdí, že ľudia budú vždy potrebovať pomôcť a poradiť v ich osobnom a profesionálnom živote. Každá generácia potrebuje rodičovské rady, rady o nehnuteľnostiach, marketingové rady, rady v medziľudských vzťahoch, obchodné rady, rady k láske, finančné, kariérne technologické, duchovné rady a tak ďalej. Neexistujú žiadne obmedzenia v tomto smere, pretože toľko ľudí hľadá a potrebuje vaše cenné vedomosti a informácie.

V knihe opisuje, ako priemysel odborníkov je komunita ľudí, ktorí zdielajú svoje rady a vedomosti so svetom a dostávajú za to zaplatené. Sú to ľudia, ktorých vidíte v televízii, online poradniach, kde radia ako zlepšiť váš život alebo ako podnikať. Sú to priemerní, ničím výnimoční ľudia, ktorí zabalili svoj úspech, výskum alebo životný príbeh do rád pre ostatných a teda stali sa „odborníkmi“ danej témy. Aj vy môžeme byť platení za naše vedomosti bez toho, aby sme museli pracovať pre niekoho iného.

Rozprávanie je len jednou zo šiestich oblastí, v ktorej môže byť ako odborník výnimočne platený. Ďalšími sú písanie kníh, robenie workshopov, trénovanie, konzultovanie a poskytovanie online tréningových produktov a programov. Trefne poukazuje, že váš plat nie je výhradne založený na veľkosti vášho zoznamu odoberateľov, ako sa veľa začiatočníkov / nováčikov obáva. Všetci experti začali s prázdnym emailovým zoznamom, ale vybudovali si viac a viac nasledovníkov tým, že pridávali hodnotu.

Radí, že zakaždým, ak chcete zarobiť viac, jednoducho musíte pridať väčšiu hodnotu na trh. Podľa nás veľmi múdro tvrdí, že váš plat sa rovná hodnote, ktorú dávate, nie hodinám, ktoré odpracujete. Hodinová práca je hrôzostrašná realita pre väčšinu ľudí. Tá, ale nie je pre dobre trénovaných odborníkov. Tí nie sú platení za hodinu ale za hodnotu, ktorú pridávajú do života druhých ľudí. Môžete stráviť dva týždne vytváraním víkendového seminára a pýtať si 1000 dolárov za jeden lístok. Ak tam dostanete 500 ľudí, zarobíte slušných 500 000 dolárov. Môžete stráviť mesiac plánovaním, robením videí pre online tréningový program a potom zaregistrovať 1000 ľudí za 100 dolárov. To je 100 000 dolárov za mesiac. Na týchto mechanizmoch je čarovné to, že nepotrebujete žiaden veľký tím ľudí a mnohé potrebné nástroje na úspech sú jednoduché a lacné.

Autor upozorňuje, že nikdy nezabudnite na to, že všetci odborníci sú najprv šudentmi a až potom sa jedného dňa môžete stať sa odborníkom v danej oblasti. Tvrdí, že priemerne trvá 10 rokov, kým sa dostanete od študenta k expertovi. Čas však ide ďalej tak či onak. Ako ho plánujete využiť vy? Žeby čítaním tých správnych kníh a ich recenzií?

Autor ďalej v knihe popisuje veľmi cenné informácie o tom, aké 4 dominantné presvedčenia zastávajú odborníci, aby mohli dobre slúžiť, zdielať, pracovať a tvoriť. Rozoberá aj kľúčové zručnosti a kompetencie, ktoré sú v dnešnom modernom svete dôležité pre úspech. Emotívne sa vyjadruje o tom, že veľkou tragédiou nie je smrť, je ňou to, že dovolíme zomrieť nášmu vnútru ešte kým žijeme. Keď sa ocitnete na smrtelnej posteli nebudete rozmýšľať o tom, koľko peňazí ste zarobili alebo ako veľa ste toho uskutočnili. Otázky, ktoré sa ľudia vo všeobecnosti pýtajú na smrteľnej posteli sú: 1. Žil som múdro? 2. Miloval som správne? 3. Slúžil som dobre?

Tvrdí, že konečná bariéra, ktorá vám bráni v zdielaní vášho posolstva, je strach. Môžete sa napríklad obávať, že vás nikto nebude počúvať. Ale to nieje pravda. Publikum vždy počúva. Chce hodnotu a ak ju publiku doručíte, podporí vás, bude vás nasledovať, kupovať od vás produkty i služby a uctievať vás. Podľa nás je téma, ktorú autor v knihe rozoberá, skvelým nástrojom ako čerpať v časoch vedomostnej spoločnosti nekonečné ekonomické možnosti pre nás všetkých. Domnievame sa, že poznatky z tejto knihy sú natoľko dôležité a cenné, že ak chceme pracovať na lepšej verzii samého seba a budovať trvalo skvelú spoločnosť, nie sú voľbou, ale povinnosťou.